måndag 20 juli 2009

Min Väska/Sminkväska är nu klar






2009-07-20.

I dag regnar det för fullt, så då passade jag på att göra färdigt min smink väska färdig.
Puss&Kram märket har hängt med i massa år i mitt syskrin, helt otroligt att den fanns kvar den satt nämligen på ett par Jeans jag hade i tonåren.

Men nu sitter den på min sminkväska och ger mej glada retro minnen.
Riktigt nöjd är jag väl inte, men den får duga....


Det roliga är att jag sytt ihop dragkedjan och fodret med en tråd som jag fann upprullad på denna kvist då vi var ute med båt i Lördags den 18 Juli. Super bra tråd :-)..... Kan vara någon typ av björntråd eller kanske spunnen fiskelina eller vad det nu kan vara för tråd?,

(Fodret köpte jag på saltmagasinet loppis)
Nu funderar jag på nya projekt...

2 kommentarer:

Tovepia sa...

Den ble kjempesøt og flott!! Blir inspirert selv til å hekle en slik veske;) Artig med "puss og kram" merket;)Ha ei riktig god uke!

Vintagesmulor sa...

Åh vilken söt! :D